Veel gestelde vragen :
Hoe kan ik offertes voor mijn opdracht aanvragen?
Kost het iets om een opdracht aan te maken?
Ik heb mijn opdracht aangemaakt. Wat zijn de volgende stappen?
Hoe kan ik mijn opdracht beëindigen?
Hoe kan ik mijn opdrachtdetails bewerken?
Geeft u mijn contactgegevens door aan andere partners en/of marketingbedrijven?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat meer aanbieders op mijn opdracht reageren?
Wat zijn Bevestigde Contacten en hoe kom ik in contact met de aanbieders?
Kan ik een vakman als Bevestigde Contact verwijderen?
Hoe bepaalt Bouw.be welke vakmensen/dienstverleners geschikt zijn voor mijn opdracht?
Ik heb de verkeerde aanbieder gekozen, wat moet ik doen?
Uit mijn bevestigde contacten heb ik een aanbieder gekozen die ik voor mijn opdracht wil inhuren. Wat moet ik nu doen?
Hoe bepaalt Bouw.be wie geschikt is voor mijn opdracht?
Hoe worden beoordelingen berekend?
Kan ik anoniem een beoordeling geven?
Kan ik mijn beoordeling na publicatie verwijderen of wijzigen?
Waarom word ik gevraagd een beoordeling te geven?
Mijn beoordeling is verwijderd. Waarom?
Contactpersoon voor gebruikers van Bouw.be volgens de Wet op Digitale Diensten
Contactpunt voor autoriteiten volgens de Wet op Digitale Diensten
Ik ontvang uw e-mails niet, wat kan ik doen?
Hoe kan ik me afmelden voor het ontvangen van e-mails?
Hoe verwijder ik mijn account?
Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
Hoe worden beoordelingen van vakmensen berekend?
Hoe zorgen wij ervoor dat u alleen beoordelingen van echte klanten ziet?
Hoe worden de vakmensen en dienstverleners gecontroleerd?
Ik word gevraagd een aanbetaling te doen, is dat normaal?
Hoe bepaalt Bouw.be welke vakmensen/dienstverleners geschikt zijn voor mijn opdracht?
Hoe kan fraude worden voorkomen?
Hoe kan ik veilig handelen en waar moet ik op letten?
Hoe meld ik een gemiste afspraak?
Ik ben niet tevreden met het werk, wat nu?
Kunnen vakmensen van Bouw.be verwijderd worden?
Biedt Bouw.be enige vorm van garantie of waarborg?
Contactpersoon voor gebruikers van Bouw.be volgens de Wet Digitale Diensten
Contactpunt voor autoriteiten volgens de Wet Digitale Diensten
Wat kost mij Bouw.be ?
Kan ik een terugbetaling van een contactvergoeding aanvragen?
Wanneer worden de kosten van Bouw.be in rekening gebracht?
Ik ben niet voor de opdracht geselecteerd. Waarom betaal ik dan voor een Bevestigd Contact?